Συχνές Ερωτήσεις

Καλέστε μας ή στείλτε μας ένα email.

(+30) 210 22 37 106

Browse F.A.Q. Topics

Εξυπηρέτηση και Επισκευή

  • Τροχιζετε μονο Bmac ψαλιδια;

    Ναι, τροχίζουμε και επισκευάζουμε μόνο Bmac ψαλίδια.

    Δεν τροχίζουμε ψαλίδια άλλων εταιρειών.

    Σε περίπτωση που μας αποστείλετε ψαλίδια άλλης εταιρείας, θα σας τα επιστρέψουμε χωρίς να προβούμε σε καμία υπηρεσία επισκευής τους και θα επιβαρυνθείτε με το κόστος αποστολής τους.

  • Μου επεσε το ψαλιδι. Τι πρεπει να κανω;

    Μην πανικοβάλλεστε! Όλα τα Bmac ψαλίδια μας σφυρηλατούνται από ένα μοναδικό κομμάτι ατσαλιού.

    Αυτό μας επιτρέπει να τροχίζουμε τα ψαλίδια μας στον απαιτούμενο βαθμό, εγγυώντας μας άριστα αποτελέσματα ασύγκριτης ανθεκτικότητας. Εάν σας πέσει το ψαλίδι, οι λεπίδες ενδέχεται να χάσουν την προσαρμογή τους, σηκώστε το και προσπαθήστε να το ανοιγοκλείσετε με μεγάλη προσοχή.

    Εάν αισθανθείτε καθώς το ανοιγοκλείνετε ότι οι λεπίδες δεν κάνουν καλή επαφή, καλέστε στο  +30 2102237106 και θα σας δώσουμε πληροφορίες για την επισκευή του ψαλιδιού σας.

  • Τι ειδους εξυπηρετηση πελατων παρεχει η υπηρεσια επισκευης ψαλιδιων Bmac;

    Η εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά με την παραλαβή των Bmac ψαλιδιών σας από την εταιρεία μας, η οποία στη συνέχεια τα αποστέλλει στο εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών Bmac στην Ιταλία.

    Με την παραλαβή, ο αρμόδιος υπάλληλος του τομέα εξυπηρέτησης πελατών θα :

    • επιβεβαιώσει τον σειριακό αριθμό των Bmac ψαλιδιών σας
    • καταγράψει την υπηρεσία επισκευής και τροχίσματος στη βάση δεδομένων πελατών
    • επιθεωρήσει τα προβλήματα των ψαλιδιών σας και θα προβεί σε ακριβή και λεπτομερή αναφορά τους
    • συσκευάσει τα Bmac ψαλίδια σας και θα τα αποστείλει στον κατασκευαστή Bmac στη Νιιγκάτα (Ιαπωνία).

    Στη Νιιγκάτα ξεκινά η δεύτερη φάση υποστήριξης πελατών.

    Ιάπωνες τεχνίτες, αυθεντίες στον τομέα τους, θα επιμεληθούν προσωπικά τα Bmac ψαλίδια σας ακολουθώντας την εξής διαδικασία:

    • Θα διαβάσουν την ακριβή και λεπτομερή αναφορά μας σχετικά με τα ψαλίδια σας και θα προβούν σε προσεκτικό έλεγχο και επιθεώρησή τους
    • Θα επισκευάσουν πλήρως τα Bmac ψαλίδια σας. Αναλυτικότερα: θα τροχίσουν τις λεπίδες, θα ελέγξουν τον μηχανισμό, θα αντικαταστήσουν τα ελλείποντα εξαρτήματα.
    • Θα γράψουν μια δεύτερη ακριβή αναφορά σχετικά με τα ψαλίδια σας, εξηγώντας την επισκευή που πραγματοποιήθηκε
    • Θα επανασυσκευάσουν και αποστείλουν τα ψαλίδια σας στο εξουσιοδοτημένο κέντρο μας στην Ευρώπη.

    Εκεί ξεκινά η τρίτη φάση υποστήριξης πελατών.

    Στο εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών Bmac στην Ευρώπη ο επιθεωρητής ποιότητας θα:

    • διαβάσει την αναφορά του Ιάπωνα τεχνίτη
    • ελέγξει ενδελεχώς την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας επισκευής
    • αποστείλει τα ψαλίδια στην εταιρεία μας
  • Επειδη βιαζομουν εστειλα τα ψαλιδια μου σε ενα μη εξουσιοδοτημενο κεντρο επισκευων και νομιζω πως εχουν καταστραφει. Τι πρεπει να κανω;

    Για την παροχή της υπηρεσίας επισκευής τα Bmac ψαλίδια σας πρέπει να αποστέλλονται πάντα και αποκλειστικά στην εταιρεία μας:

    HAIRPRO Ι. Δροσοπούλου 232, Αθήνα, 112 55, ΕΛΛΑΔΑ
    Εξουσιοδοτημένος Αντιπρόσωπος

    Email: info@hairpro.gr, τηλ: +30 2102237106, fax: +30 2102029001

    Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για οποιαδήποτε βλάβη ή πρόβλημα που προξενήθηκε από τρόχισμα ή επισκευή που διενεργήθηκε από μη εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών Bmac.

    Στην περίπτωση που δώσατε τα Bmac ψαλίδια σας σε ένα μη εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών και έχουν καταστραφεί θα προσπαθήσουμε, στο μέτρο του εφικτού, να επαναφέρουμε την αρχική κοιλότητα και κυρτότητα των λεπίδων. Δεν μπορούμε όμως να εγγυηθούμε ένα τέλειο αποτέλεσμα καθότι εξαρτάται από την κατάσταση των λεπίδων και το βαθμό της βλάβης.

  • Ποσο θα διαρκεσει η επισκευη των ψαλιδιων μου Bmac;

    Όλες οι υπηρεσίες επισκευής και επανατροχίσματος διενεργούνται από τον κατασκευαστή των Bmac στη Νιιγκάτα της Ιαπωνίας. Για τον λόγο αυτό παρακαλούμε υπολογίστε ότι θα χρειαστεί, κατά προσέγγιση, 30 ημέρες για να σας επιστραφούν τα ψαλίδια σας.

  • Εστειλα το ψαλιδι μου Bmac στην υπηρεσια επισκευης και τροχισματος, μπορω να ζητησω ψαλιδι αντικαταστασης;

    Δυστυχώς όχι, την παρούσα στιγμή δεν διαθέτουμε υπηρεσία ενοικίασης ψαλιδιών αντικατάστασης.

Πολιτική και Αποποίηση Ευθυνών

  • Μπορω να κανω χρηση των test, φωτογραφιων και βιντεο αυτης της ιστοσελιδας;

    Όχι, ο σχεδιασμός και το περιεχόμενο αυτής της ιστοσελίδας (συμπεριλαμβανομένων των κειμένων, πληροφοριών, φωτογραφιών, ταινιών, λογοτύπων και σημάτων της εταιρείας, σλόγκαν κτλ.) είναι κατοχυρωμένα και προστατεύονται από τις διατάξεις Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Συνεπώς, απαγορεύεται η χρήση ή αναπαραγωγή τους καθώς αποτελεί παραβίαση των πνευματικών δικαιωμάτων του δικαιούχου.

Πωλήσεις

  • Θα ηθελα να αγορασω Bmac ψαλιδια μεσω της ιστοσελιδας. Πως μπορω να πληρωσω;

    Εάν επιθυμείτε να προβείτε σε αγορά Bmac ψαλιδιών μέσω της ιστοσελίδας, παρέχονται οι εξής τρόποι πληρωμής:

    • με πιστωτική/χρεωστική κάρτα
    • κατάθεση/έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό
    • με τον Pay Pal λογαριασμό σας

    Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Δεν απαντήθηκαν τα ερωτήματά σας;

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικώς ή μέσω email.

(+30) 210 22 37 106